Elikkä siis sähköistä päiväkirjaa ajattelin.. Asioita, joita mietin, jotka ovat jääneet kaihertamaan.. En hae näillä mitään huomiota, eikä minua kiinnosta, lukeeko tätä edes kukaan. Jos haluaisin huomiota, hankkiutuisin Ylilaudalle pällisteltäväksi.. Siellä parit kerrat jo olleena tyydyn hiljaiseloon, ehkä parempi näin kun minua ei huomata liikaa, sillä yritän laittaa asioitani järjestykseen, on nimittäin ollut aika vauhtikas syksy.. 4 sairaslomaa kerinnyt haalia, joista 2 tuli vietettyä psykiatrisessa sairaalassa.. Jo ensimmäisellä kerralla vannoin, etten ikinä palaa takaisin, mutta kuukautta myöhemmin löysin itseni sieltä jälleen. Minulle on jäänyt traumat siitä sairaalarumbasta, joten menen eteenpäin tekohymyllä ja tukehdutan tunteeni vaistomaisesti, sillä en tiedä, mitä saa sanoa tai tehdä, etten joudu takaisin..

  Eli siis olen koittanut saada asioita järjestykseen, yritän saada matiikkoja ja yhteiskuntaoppeja hyväksiluettua ja yritän etsiä itselleni mielenkiintoisen opiskelupaikan. Tärkeinpänä yritän saada elämänhaluani takaisin, koska minusta itsestäni se varmaan on lähtöisin, miksi kaikki on niin perseestä. Se iso musta mörkö itsessäni pitäisi saada voitettua, vaikkei helppoa olekaan. On tehnyt mieli luovuttaa jo monesti. Mietin tuota viimeisimmässä sairaalarallissani keskellä yötä maatessani kiinni kaikenmaailman seurantalaitteissa. En saanut sinä yönä unta juuri ollenkaan, sillä sairaalakoneet piippasivat vierelläni kokoajan ja minulta otettiin tunnin välein verikokeita..

Toisaalta tuntuu, että minun pitäisi lopettaa kaikesta stressaaminen ja relata välillä, mutta toisaalta taas tuntuu, että olen ansainnut kaiken sen itselleni, Toisaalta taas tuntuu, että minun pitäisi olla parempi ihminen muille, vaikka yritän jo kaikkeni ja unohdan itseni siinä sivussa kokonaan, mutta toisaalta vahingoitan lähimpäisiä satuttamalla itseäni. Pääni on hyvin sekaisin ristiriitaisista tunteista, eikä tämä blogiteksti avannut yhtään mitään kellekkään.  En jaksa edes lukea tätä läpi, sillä en varmaan itsekään tajuaisi siitä mitään. Antaa olla. Bye.